OPPLYST 2022: NOOR BY M VANT AN's SERVICEPRIS

– Årets vinner finner alltid en løsning for kundene sine og strekker seg alltid det lille ekstra, skriver juryen i sin begrunnelse om klesbutikken Noor By M.

Marianne Angelsen er daglig leder og eier av Noor By M. Hun sier at på tre år har de rukket å få mange faste kunder både i Bodø og ellers i landet. 

Hva betyr prisen for dere?

– Å vinne serviceprisen er for meg en stor anerkjennelse på at det vi har gjort er riktig, sier Angelsen og fortsetter:

– Vi ser kunden og er alltid ærlig. Vi strekker oss litt lengre enn vi må, og vi har en god og munter stemning i butikken og vi lar kunden være i fred om hun eller han ønsker det. Jeg har de beste jentene og er utrolig stolt av dem! Og meg selv, siden jeg har ansatt dem!

Hva var høydepunktene under årets Opplyst?

– Mitt favorittøyeblikk under Opplyst 2022 må være «Ola og Kari Bremnes» som snek inn Noor by M i sangen sin. Det var nydelig. Ellers er jeg veldig imponert av reisen til Trond Eirik Paulsen og PowerOffice. Samt Christine og Henry og det de har fått til på Rognan. Jeg er glad i humor så BAdesKen fikk trimmet lattermusklene mine. 

Hva er planene videre for Noor By M?

– Noor by M har som mål å stadig være i utvikling. Vi skal fortsette å yte god service og være med på å gjøre Bodø sentrum til en attraktiv plass å være, avslutter Angelsen. 


– Årets vinner finner alltid en løsning for kundene sine og strekker seg alltid det lille ekstra. Det jobbes bevisst og kontinuerlig med hvordan de skal levere på service og de har nedfelt «høyt servicenivå» som en del av sin forretningside. Vinneren har også gjort seg bemerket med sin service til byens turister og har blitt en destinasjon for folk utenfor bygrensen, skriver juryen i sin begrunnelse.

Sigrid Synnøve Øberg, Seria